Известие

Collapse
No announcement yet.

А, сега накъде? 146 1.4 ТS

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Като хвърляме боб тука и аз залагам на гумичките на клапаните
    155 1.7ts... 146 1.9jtd...155 Q4...156 1.9jtd Q4
    Powered by ...
    sigpic

    Comment


    • #17
      Така..поо темата..колата беше зацепена наново, тоя път явно с по- голям успех, защото разликата във вървежа е осезаема, но в пушилките такава няма..
      Приблизително за 80км извънградско каране със около 3.500-4.000 об/мин. установих липса на около 200грама масло ..
      От отговорите по темата да разбирам, че трябва скоро и бързо да си сменя гумичките на клапаните, в някой сервиз, където наистина са виждали twinspark..?
      Та очаквам преложения за такъв сервиз във Варна, че идеята да карам N-хиляди километри с такъв разход на масло не може да ми се понрави..
      Иначе за 25-те хиляди километра изминати на метан със среден разход между 6.35лв и 9,00лв/100км смятам, че съм спестил доста повече отколкото съм дал по ремонти..и колкото и абсурдно да звучи на широката аудитория и следващата ми кола, ще е с метан..въпреки всичко
      Налага ми се да минавам поне по 300км на седмица за възможно най- малко пари..не защото ми се ще, а поради реалната финансова нужда..
      Така, че с най- добри чувства към колегите, които обърнаха внимание на начина, по който си поддържам колата..но толкова мога- толкова правя.. не твърдя, че карам супер добре поддържана кола, но който е от Варна знае, че и най- здравата предница не може да оцелее повече от 10х км ...
      ВСЯКО ПОДОБРЕНИЕ ВОДИ ДО НЕОТСТРАНИМИ ДЕФЕКТИ

      Comment


      • #18
        Значи колега и на мен ми се наложи такъв ремонт поради голям разход на масло в извънградско каране, но още преди ремонта майстора ми каза, че ако не се пипне блока и не се сменят буталата, колата ще пуши след ремонта докато уплътнят новите сегменти. И тъй като буталата са колкото 5 такива алфи ще чакаме докато "кранчето спре". Просто трябва да караш с някое по-евтино масло, че като гледам в по-предните ти постове колко пари даваш за масла.... ужас. Лека и безаварийна!
        Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

        Comment


        • #19
          След последният "тунинг" по мотора вече си карам с масло с нормална цена 10-40
          Продължавам да очаквам предложения за сервиз във Варна, където да си сменя гумичките и със сигурност да не се изхлузят от водачите!
          ВСЯКО ПОДОБРЕНИЕ ВОДИ ДО НЕОТСТРАНИМИ ДЕФЕКТИ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от SnoBeck Покажи съобщение
            След последният "тунинг" по мотора вече си карам с масло с нормална цена 10-40
            Продължавам да очаквам предложения за сервиз във Варна, където да си сменя гумичките и със сигурност да не се изхлузят от водачите!
            Абе колега, покарай я малко тази кола! Мини поне 1000 км. и ако тогава пушеците са същите мисли за тия гумички. Сегментите няма как да уплътнят веднага след ремонт, освен ако не си сменял бутала и не си шлайфал блока.
            Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

            Comment


            • #21
              Малко update на темата..
              Минах около 8.000км и колата продължава да харчи масло..литър 10W40 на 500-550км.
              На бензин пуши доста, на метан значително по малко..не съм посещавал сервизи все още..
              Въпроса е къде във Варна да търся сервиз, в който разбират от twin spark-ове..?
              ВСЯКО ПОДОБРЕНИЕ ВОДИ ДО НЕОТСТРАНИМИ ДЕФЕКТИ

              Comment


              • #22
                Хохохо и аз пуснах такава тема, проблема ми е абсолютно същия без грам разлика. 1500 км. и си пуши извънградско и на баирите като за световно. Не знам дали може да е от гумичките, тъй като колата пуши само и единствено като мотора започне да се товари много, иначе в градско и нормално каране не харчи грам масло, но по опитните ще кажат. Аз мисля да сменя двигателя, че ми писна да наливам пари в него, има колеги от форума които предлагат запазени двигателчета и ако не видя решение на проблема ще сменям. Имам и едно въпросче към колегата ОЕМ или някой друг също опитен. Може ли, ако не са сменени водачите на клапаните да изхвърчат гумичките и ще пуши ли колата само при натоварване, няма ли да е постоянно?
                Last edited by nikolchoni; d.m.y г., 17:34.
                Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                Comment


                • #23
                  От гумички пуши когато мотора загрее дори на място. Дори на празен ход мирише на масло от ауспуха, а като задържиш 3000 - 3500 об. започва да си чади яко. И все пак трябва да са излезли повече от 2, 3, 4 гумички за да пуши яко. Ако при спокойно каране не харчи масло и не пуши, а само във високи обороти яде маслото, това е почти сигурно, че си за ремонт на долнището. От разбити водачи също може да хапва масло, но не и в големи количества. Гумичките излизат иначе не от износени водачи, а от смотани гумички и/или от неправилен монтаж. Гумичките на този мотор с този вид водачи се набиват сухи и това е много важно да се спази, докато при други модели водачи се изисква да се мажат с масло.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    От гумички пуши когато мотора загрее дори на място. Дори на празен ход мирише на масло от ауспуха, а като задържиш 3000 - 3500 об. започва да си чади яко. И все пак трябва да са излезли повече от 2, 3, 4 гумички за да пуши яко. Ако при спокойно каране не харчи масло и не пуши, а само във високи обороти яде маслото, това е почти сигурно, че си за ремонт на долнището. От разбити водачи също може да хапва масло, но не и в големи количества. Гумичките излизат иначе не от износени водачи, а от смотани гумички и/или от неправилен монтаж. Гумичките на този мотор с този вид водачи се набиват сухи и това е много важно да се спази, докато при други модели водачи се изисква да се мажат с масло.
                    Т'ва е, че като започне да пуши, няма ниски няма високи - пуши като за световно. Следващата седмица сменям маслото да видя какво ще стане и след някоя друга хилядарка(км), ако няма ефект, сменям двигателя!
                    Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      От гумички пуши когато мотора загрее дори на място. Дори на празен ход мирише на масло от ауспуха, а като задържиш 3000 - 3500 об. започва да си чади яко. И все пак трябва да са излезли повече от 2, 3, 4 гумички за да пуши яко. Ако при спокойно каране не харчи масло и не пуши, а само във високи обороти яде маслото, това е почти сигурно, че си за ремонт на долнището. От разбити водачи също може да хапва масло, но не и в големи количества. Гумичките излизат иначе не от износени водачи, а от смотани гумички и/или от неправилен монтаж. Гумичките на този мотор с този вид водачи се набиват сухи и това е много важно да се спази, докато при други модели водачи се изисква да се мажат с масло.
                      Там е работата, че пуши като я запаля на бензин МНОГО, след това като я обърна на метан продължава да пуши, една идея по- малко..
                      Пуши си във всички обороти..колкото повече -->толкова повече, карах 2 седмици само до 3000-3500 оборота,без промяна в разхода на масло..
                      Иначе при над 5000 оборота на бензин или метан, в огледалоо за обратно виждане си виждам синеещите пушеци и ме е страх да не задуша някой
                      Чудя се дали да не направя клипче, за да дам образност на казуса пред широката общественост?
                      ВСЯКО ПОДОБРЕНИЕ ВОДИ ДО НЕОТСТРАНИМИ ДЕФЕКТИ

                      Comment


                      • #26
                        Моя съвет не карай в такова състояние. Тази кола трябва да влезе в бокса. Намерисва ми на проблем в главата.

                        AR 145 2.0 16v Turbo 300+ whp powered by ICIDesign
                        AR 155 2.0 16v SUPER
                        Toyota Corolla 2014 S Premium
                        Moskvich 2140

                        Comment


                        • #27
                          Хайде да пораздвижим малко тази темичка. Значи след ремонта първите 1000 км. колата чадише супер здраво когато се натовари и гореше промишлени количества масалце(някакъв японец 10w40). След първите 1000 км. го смених със селения и пак количката си дърпаше здраво. След 2500 км. каране само градско(защото колата не го пипа в града) реших да се кача до Алеко, Витоша(някъде около 10-15 км. нанагорно) и още отначало като видя зор усетих как започва да смърди на изгоряло и погледнах отзад, че започва да чади. Веднага обърнах и я вкарахме в бокса. След много мнения на колеги оттук и най-различни майстори стигнахме до консенсуса да опитам с друго масло. Сложих Mobil 15w50(препоръчано, че това не е менте и се използва от много коли). След още 200 км. градско каране реших пак да се кача до Витоша и УВИ, от пушенето и смърденето на изгоряло нямаше и помен. Естествено не можах да повярвам и още на другия ден реших да я изпъна по магистралата до Пазарджик. И сега какво, една алфичка се съживи отново и ще препуска навсякъде без да пипа маслото За края на тази история искам да попитам по-компетентните, на следващата смяна мога ли да мина отново на 10w40, дали ще започне да го яде отново и ми препоръчайте някое свястно БЕЗ селения. Естествено приемам всякакви съвети И критики, няма научени хора
                          Alfa Romeo 145 1997 1.4 TSpark 103 h.p.

                          Comment

                          Working...
                          X